You are viewing a single comment's thread from:RE: 26-6-19 스팀 개발 소식View the full contextView the direct parentsteem-agora (86)in AVLE 일상 • 5 days ago 네 저도 그렇게 생각합니다. 계속하다보면 언젠가는 빛을 보게 되겠지요