You are viewing a single comment's thread from:RE: Arafat'ta Bir ÇocukView the full contextView the direct parentygtylmz (41)in #book • 8 years ago Serenad'ı askerde okumuştum. Harika kitaptı. Kardeşimin Hikayesi kitabını da okuyacağım.