You are viewing a single comment's thread from:RE: [수다쟁이 #1100] 옥수수 나눔View the full contextyoghurty (74)in Korea • 한국 • KR • KO • 2 hours ago 옥수수 넘 맛있겠어요~ 부럽 부럽~ 부럽습니다~ ^^Posted using SteemX
[booming-kr-auto]
보팅 완료했습니다 🙌