You are viewing a single comment's thread from:RE: Oi, aqui é a Carol!View the full contextwagnertamanaha (64)in #introdu • 8 years ago Bem vinda ao Steemit! Tb estou em São Paulo/SP. Sucesso e boa sorte mais uma vez!!
Olá! Obrigada :)