You are viewing a single comment's thread from:RE: [연재소설] 별을 본다. 외롭지 않으려고. / 010View the full contextView the direct parentkimthewriter (60)in #kr-pen • 8 years ago 지루한 부분은 스킵해야 제맛이죠 :)