You are viewing a single comment's thread from:RE: [kr-newbie support #100] 100th eventView the full contextdj-on-steem (62)in #kr • 8 years ago 축하축하~~ 200스달이라니.. ㄷㄷ 확률을 높이기 위해 나만 알고 있어야 하나, 아니면 확 그냥 리스팀 해버릴까 고민중... ^^