You are viewing a single comment's thread from:RE: 전쟁을 선포한다 - 약국형님들 도와주십시요!View the full contextView the direct parentmaikuraki (77)in #kr • 7 years ago 네 VICTORY라는 갱단입니다. ㅎㅎ