You are viewing a single comment's thread from:RE: 학교창업대회 2위View the full contextmimistar (67)in #kr • 8 years ago 축하해요~👍 이제 방학이겠어요~^^
맞아요!!ㅎㅎ 방학은 언제나 기분좋다는~^^