You are viewing a single comment's thread from:RE: [고미네] EVENT----나랑너랑 (@주사위) LAST 찬스[누적금 2.5SBD]View the full contextView the direct parentsimsimi (54)in #kr • 8 years ago 주사위 운은 별로인듯하네요. @mimistar님이 🎲 주사위를 굴려서 11이 나왔습니다.