Long exposure photography Dollnstein 2 / Langzeitbelichtungs Fotografie Dollnstein 2
English / German
Although I was not in this place at the right time, I still managed to create one of my best pictures so far with Motiv 6! Be sure to watch the big version!
Obwohl ich nicht zur richtigen Zeit an diesem Ort war gelang mir dennoch mit Motiv 6 eines meiner besten Bilder bisher! Unbedingt die große Version anschauen!
4
ISO 100 • f/13 • 1/200 sec (no filter)

5
ISO 100 • f/13 • 1/100 sec (no filter)

6
ISO 100 • f/13 • 1/30 sec (no filter)

Canon EOS 200D with ND-filter
See you next time! / Bis nächstes Mal!
Thank you for your attention! / Danke für Deine Aufmerksamkeit!
Original content by




Schaman Gerbert 
Its being pleasure to watch and enjoy your photography, do you try more macrophotography beside this one, i think you could find more interesting on the all of photography.
Posted using Partiko Android
Das Faszinierende an den Fotos ist für mich, dass sich das Wasser so "verändert", dass ich sehen kann, wieso Schnee und Eis aus Wasser "bestehen". Grandios, danke! Liebe Grüße Kadna
Langsam bekomme ich ein Gefühl für diese Art von Fotographie, im Vergleich mit den Meistern zwar noch bescheiden aber Stück für Stück besser. Ich freu mich schon aufs Steem.camp!
Übung macht den Meister ;-) ich lebe im Moment so sehr im Moment, dass ich noch gar nicht so richtig weiß, was ich im August mache ;-). Hmmm...
Posted using Partiko Android
Nr4 hat es mir am meisten angetan :-) das Spiel aus Licht und Schatten im Fluss ist super :-) sehr gut
Amazing photograph and so beautiful. Makes me wonder how heaven can see it. Blessings.
Great photography skills beautiful shots you created wow
Great job @shamangerbert and your long exposure photos look amazing!
Cool pictures
This post has received a 10.00% complementary upvote from @swiftcash 🤑
Du hast ein Upvote von mir erhalten. Ich bin ein automatischer VotingBot und veröffentliche einmal am Tag einen Post in dem alle Votes zu finden sind.
Der @curationvoter wünscht Dir und deinen Lieben eine tolle Zeit.
Vorallem mit viel Sonne.
Na dann wuerde ich sagen Steem On.
Euer Curationvoter
Bis denne
You got a 100.00% upvote from @bot2020 courtesy of @theguruasia!
@bot2020 is a hardfork of well known @postpromoter and accept min 0.01 - max 0.03 STEEM/SBD bids only!
@bot2020 owned by @theguruasia - TGA Network!