SPUD4STEEM will be back in 2022

in #spud4steem5 years ago

We have had a great year with #SPUD4STEEM helping power up a quarter of a million Steem this year, we have had close to 600 people enter in 2021.

Thanks to everyone who powered up or just helped promote this community ran competition - thank you

image.png
image credit

We are taking a break over the Christmas period before we start back on 1st February 2022.

2022

We will be increasing the prize pool for 2022 with a couple of new sponsors jumping on board

image.png
source

Sponsors

Without these generous sponsors we would have nothing in the prize pool, i really want to thank these people for their support.

@xpilar
@steem.history
@hingsten
@bippe
@kiwi-crypto
@steemchiller
@kiwiscanfly
@voidsoul
@randulakoralage
@adeljose
@ngoenyi
@mariana4ve
@abuahmad
@hive-181136
@tocho2
@alejos7ven
@fjjrg
@damithudaya
@marito74
@cotina
@karianaporras
@tucsond
@jesusbar23

I hope you have a good Christmas and New Year

I am @kiwiscanfly 🐔🥔

image.png

Sort:  

Saludos amigo gracias por esta acotación!! Nos vemos el 1 de febrero 🚀

yep roll on 2022 :)

That means January 1, 2022, I can take a vacation first. He he he.
Happy New Year and hopefully 2022 #SPUD4STEEM will be even greater than 2021.
Boss, Happy New Year Holidays to you and Your Family.

Maravilloso año el que tuvimos, gracias al spud4steem pude llegar a tener casi 5.000 SP en menos de un año, espero que para el próximo 2022 pueda lograr la cifra de 15.000 SP.


Saludos Cordiales.

Soy @jesusbar23 Kid Administrador De La Comunidad Crypto.kids y miembro del CLUB5050... Hagamos fuerte a Steemit.

#affable #onepercent #venezuela

Happy New Year !
I will wait for February 1 and will definitely take part in the competition!))

Hola @kiwiscanfly ,gracias por informar,deseo que recibas al 2022 con tu familia maravillosamente y que este 2022 sea espectacular para todos en general,te felicito por tu gran trabajo,un abrazote.

Hola, Kiwi, anotado, el próximo SPUD va en febrero. Un mes de descanso bien merecido. Aunque, seguiremos encendiendo jeje.

Espero que disfrutes mucho tu fiesta de FELIZ AÑO NUEVO y que el próximo año venga lleno de mucha salud y prosperidad para ti y toda tu familia.

Saludos Cordiales.

Saludos amigo, ya me iba a activar pensando que se realizaria este 1ero de Enero jajaja.

Nos vemos el 1ro de febrero. Bendiciones.

Hello, I thought we would have power up in January, but it is very good to go on vacation, see you in February, greetings to you, I hope you are well 😊🌻

Hopefully I will join February spud4steem powerup

I have already prepared a power up post for soud4steem on January 1st. I guess am going to edit it to February 1st....

Happy holidays!!