You are viewing a single comment's thread from:
RE: Steemit Röportajları #6: Damla
:))
Cevap vermek için üşendiğim olmadı da bir dönem çok yoğundu, çağrı merkesi çalışanı gibiydik, yetiştiremediğimden cevaplayamadığım olmuştur :)
Teşekkür ederim.
:))
Cevap vermek için üşendiğim olmadı da bir dönem çok yoğundu, çağrı merkesi çalışanı gibiydik, yetiştiremediğimden cevaplayamadığım olmuştur :)
Teşekkür ederim.