You are viewing a single comment's thread from:
RE: Sonuçlar Açıklandı ! Genel Ortalama Yerlerde !
Tebrikler @irfandogan, bende aynı senin durumda girdim sınava çalışma fırsatım olmadı, ikinci üniversite olarak dil bölümü okumak istiyordum onun için alandan sadece dile girdim. TYT notu 375 gelmiş, Dil notu ise 435 gelmiş.
gayet iyi ben sadece tytye girmiştim