You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sonuçlar Açıklandı ! Genel Ortalama Yerlerde !

in #tr8 years ago

Yazık.
Bir yerde işler kötü ise, düşünen/eleştiren insan istenmez.
Bunun en kolay yolu öğretmenleri yani eğitim fakültelerini koflaştırmaktır. Bunun için eş-dost-tanıdık ya da salla maaşını tipler yönetici yapılır.

--
Bir de öğretmen adaylarının raporu açıklanmıştı. "Bu nasıl iş" diyerek yazayım demiştim. İyi hatırlatma oldu.

Sort:  

Sorgulamayan tek düze toplumu yetiştir, sonra keyfini sür ohhhh :)