You are viewing a single comment's thread from:RE: Köpeğimin Adı AsilView the full contextsoulmates (37)in #tr • 9 years ago çok güzel bir köpek . hızlı büyür küçüklük halinin kıymetini bil çok tatlılar yavruyken :)