Sort:  

Annem kullanmıyor zaten duvarda asılı duruyor öylece.Hatta elek yanlarından hafifçe yırtılmaya bile başlamış..Çok nostaljik. İpli olanları pek hatırlayamadım

:) hah tamda öyle işte. Duvarda asılı olacak hatta monte Edip raf olarak kullanacağım (:

Harika görüneceği kesin