You are viewing a single comment's thread from:RE: [goodhabit-kr] 동네 한바퀴! View the full contexterinleeishere (70)in #goodhabit-kr • 7 hours ago 흑마인가요? 저도 가끔 출근길에 경마 코스 지나가는데 말들이 늠른하더라고요