You are viewing a single comment's thread from:RE: [designkoi] #일상 16_ 평생에 한번쯤은 꼭 봐야 될 진주유등축제!! ^^View the full contextView the direct parentdesignkoi (63)in #kr • 8 years ago ㅜㅜ 어서 KTX 직통 노선이 생겨야..